ZWROTY
W ciągu 14 dni od daty zakupu możesz odstąpić od umowy i zwrócić nam produkt.
Zwrotu można dokonać, jeśli zakupiony towar jest nieużywany, zapakowany w oryginalne pudełko wraz ze wszystkimi elementami składającymi się na produkt.
Aby dokonać zwrotu, wykonaj poniższe czynności:
KROK 1. POBIERZ FORMULARZ
Formularz zwrotu, możesz pobrać, klikając tutaj.
Formularz możesz również otrzymać na Twoją skrzynkę e-mail – w tym celu skontaktuj się z Obsługą Klienta: hello@vosego.pl.
KROK 2. WYPEŁNIJ, WYDRUKUJ i DOŁĄCZ DOWÓD ZAKUPU
Wypełniony formularz podpisz oraz – to ważne – dołącz do formularza dowód zakupu (fakturę).
Jeżeli nie masz chwilowo dostępu do drukarki możesz napisać zgłoszenie zwrotu własnoręcznie wzorując się na tym formularzu. Pamiętaj, że zgłoszenie musi zawierać wszystkie wymagane informacje:
- Imię i nazwisko Kupującego
- Adres Email Kupującego
- Numer i datę zamówienia
- Nazwę zwracanego towaru i jego ilość
WAŻNE: Bez załączonego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem nie będziemy w stanie zrealizować Twojego zwrotu.
KROK 3. ZAPAKUJ i ZAADRESUJ
Zapakuj produkt do zwrotu wraz z oryginalnym opakowaniem i wszystkimi elementami składającymi się na produkt.
Pamiętaj, by do przesyłki dołączyć wypełniony formularz zwrotu oraz dowód zakupu.
Paczkę zaadresuj:
Mali Wirtuozi
ul. Przemysłowa 18
32-765 Rzezawa
tel. 533 183 191
e mail: hello@vosego.pl
z dopiskiem „zwrot”
Zwrotu dokonujecie Państwo na własny koszt.
Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia – polecamy odsyłanie towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej lub korzystając z Poczty Polskiej w trybie „Potwierdzenie nadania / Paczka priorytetowa”.
Bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.
KROK 4. ZWROT PIENIĘDZY
Zwrotu wpłaty dokonamy przelewem bankowym w ciągu ok. 14 dni od daty przyjęcia zwrotu, czyli dnia, w którym sklep poinformuje klienta o uznaniu zwrotu. Zwrot zawiera cenę za zakupioną zabawkę - łączna cena za towar wraz z należnymi podatkami.
Zwrotowi nie podlegają koszty transportu.
Jeśli masz dodatkowe pytania, prosimy o kontakt z Obsługą Klienta: hello@vosego.pl
REKLAMACJE
Dokładamy wszelkich starań, by produkty Mali Wirtuozi były przygotowane solidnie. Jeżeli jednak natrafiłeś na egzemplarz z wadą produkcyjną, przysługuje Ci prawo reklamacji.
Jeżeli coś Cię niepokoi w produkcie, to zanim go zareklamujesz, skorzystaj z kontaktu z Obsługą Klienta. Może będziemy w stanie rozwiązać Twój problem na odległość? hello@vosego.pl
Proces reklamacji w 4 prostych krokach:
KROK 1. POBIERZ FORMULARZ
Formularz reklamacyjny możesz pobrać, klikając tutaj.
Formularz możesz również otrzymać na Twoją skrzynkę e-mail – w tym celu skontaktuj się z Obsługą Klienta: hello@vosego.pl
KROK 2. WYPEŁNIJ, WYDRUKUJ i DOŁĄCZ DOWÓD ZAKUPU
Wypełniony formularz podpisz oraz – to ważne – dołącz do formularza dowód zakupu - fakturę.
Jeżeli nie masz chwilowo dostępu do drukarki możesz napisać zgłoszenie zwrotu własnoręcznie wzorując się na tym formularzu. Pamiętaj, że zgłoszenie musi zawierać wszystkie wymagane informacje:
- Imię i nazwisko Kupującego
- Adres Email Kupującego
- Numer i datę zamówienia
- Nazwę zwracanego towaru i jego ilość
- Powód reklamacji
WAŻNE: Bez załączonego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem nie będziemy w stanie zrealizować Twojej reklamacji.
KROK 3. ZAPAKUJ i ZAADRESUJ
Zapakuj produkt do reklamacji. Pamiętaj, by do przesyłki dołączyć wypełniony formularz zwrotu oraz dowód zakupu.
Jeśli reklamacja dotyczy tylko modułu muzycznego – wystarczy odesłać sam moduł!
Paczkę zaadresuj:
Mali Wirtuozi
ul. Przemysłowa 18
32-765 Rzezawa
tel. 533 183 191
e mail: hello@vosego.pl
z dopiskiem „reklamacja”.
KROK 4. SKONTAKTUJ SIĘ Z OBSŁUGĄ KLIENTA MALI WIRTUOZI
Zamówimy dla Ciebie kuriera pod wskazany adres na koszt Mali Wirtuozi.
Prosimy o kontakt z Obsługą Klienta: hello@vosego.pl, aby ustalić terminu odbioru reklamowanego produktu.
KROK 5. ROZPATRZENIE REKLAMACJI
Reklamacje rozpatrujemy niezwłocznie, jednak nie później, niż w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki reklamacyjnej.
Uzasadniona reklamacja jest wtedy gdy towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych), Klient otrzyma zwrot kosztów zakupu produktu. Jeśli produkt jest wymieniony na pełnowartościowy, odeślemy go do Klienta na koszt naszej firmy.
Reklamacja odrzucona jest wtedy, gdy reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, reklamowany produkt odsyłany jest do Klienta na jego koszt, za pobraniem.
Zachęcamy również do zapoznania się z regulaminem sklepu tutaj
W razie dodatkowych pytań, zachęcamy do kontaktu z Obsługą Klienta: hello@vosego.pl.